“Yazmak, dünyayı ikinci kez yaşamaktır.” demiş Albert Camus. Ne zaman kaçmam gerekse bulunduğum anlardan, duygulardan, hatta omuzumdaki yüklerden, ben yazmayı seçtim. Yazmak eski bir dostumdu aslında. Sadece bazen kafanızdaki ses…
17 Haziran 2026
·
2 dk
Devamını oku →
Hayat öyle bir şey ki… Hep alacaklı olduğumu düşünürdüm. Verdiğim onca emek, dökülen onca gözyaşı, kırılan kalbim… Günün sonunda bir gün hayattan tüm bunların karşılığını alacağıma inanırdım. Fakat nasıl ya…
13 Haziran 2026
·
2 dk
Devamını oku →